Monday, February 25, 2008

mariahilfestrasse



cum sa explic viena? am ramas cu o parere foarte vaga. am stat acolo doua zile. nu tin minte decat mariahilfestrasse, care era strada cu multe h&m-uri unde mi-am petrecut toata ziua intai. si centrul vechi al orasului, pe care l-am vazut in noaptea care a urmat.

pe de o parte, strazi cu prea multi oameni, prea multe magazine si prea multe reclame. si mult prea multi romani. pe de alta parte, bulevarde pietonale enorme, spatioase, cu trasuri cu cai albi si vizitii cu parul lung strans in coada, ca pe vremea lui mozart. n-am reusit sa imi formez o parere unitara.

am mers doua zile incontinuu si am ajuns acasa schipatand. the cure au cantat frumos si lung, mult prea lung. ceva concizie le-ar fi buna din cand in cand. in rest, as reveni si as ramane.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

No comments: