Tuesday, October 14, 2008

It's all happening!

Si am vazut unul din ACELE filme aseara. "Almost Famous" (Cameron Crowe) povesteste despre rock’n’roll-ul din anii ’70, despre o trupa care reuseste sa cante rock'n'roll in anii aia, si despre un baiat care le descrie povestea in Rolling Stone.
Poveste simpla simpla despre toate stralucirile posibile ale unei lumi cu care am avut - sau am - ceva tangente. Doar ca din film, si din ceea ce a lasat filmul in urma, a reiesit ca lumea asta ar putea fi mult mai frumoasa, mult mai sclipitoare, decat este pentru mine. Oamenii sunt mai frumosi atunci cand vrei sa fie frumosi, ranile se vindeca mai repede cand inveti sa razi de ele.
Mi-a placut personajul Penny (Kate Hudson), pentru ca a stralucit in toate cadrele din film, chiar si atunci cand se sinucidea. Si mi-a placut William, pentru ca a stiut cum sa faca lucrurile sa i se intample. Asa cum eu nu am stiut, cel putin pana acum.


No comments: