Friday, April 24, 2009

Choke

nu mi-am inchipuit ca o simpla mutare dintr-o casa in alta ar putea declansa asa o avalansa de sentimente senzatii sufocari trairi si retrairi - care erau, de altfel, totally uncalled for.  in final, cel mai greu de mutat sunt de fapt lucrurile care nu incap in cutii si saci si nici intr-o definitie anume. lucruri mici si abstracte, greseli, maturizari, fericiri, panici. aleg sa le las. they must be the cause for mourning.  

"Infrastructure will collapse
Voltage spikes
Throw your keys in the bowl
Kiss your husband goodnight"




5 comments:

Anonymous said...

nu pot sa cred ca citesti NME..
bravo, bravo
eu nu-s un prieten bun al radiourilor, dar NME radio ma tot tine in priza de 1 an incoace.

alex.

Sorina Iordan said...

:))
si mie imi place. am si un post despre el, de cand l-am descoperit: http://plastic-chardonnay.blogspot.com/2008/06/london-calling.html

george said...

Denial, denial...

cosmofever said...

ma mut in curand si exact de lucrurile alea de neimpachetat mi-e frica. frica, frica, frica! te pup, love your blog

Sorina Iordan said...

@cosmofever: daaa e groaznic sentimentul. dar pana la urma trece si se uita...